Verleid de klant

Verleid de klant
$19.95
Authors: ,
Series: Verkoop, Book 0
Genre: Verkoop
Publisher: Van Duuren Management
Publication Year: mei 2013
ISBN: 9089651470
Wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.
About the Book

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten. Mogen we u verleiden? Koop dit boek!

  • Het verleidelijke vervolg op Verras de Klant en Knuffel de Klant (meer dan 13.500 ex. van verkocht).
  • Een slimme verleidingsstrategie om het koopgedrag van klanten positief te beïnvloeden.
  • M.m.v. van o.a. Rob van Vuure (BLDNDKTR en auteur van Pas op, u wordt verleid!), Chantal Riedeman (Shopoloog) en Arjen Ligtvoet (auteur van Vaagtaal).

Over de auteurs
Rob Snoeijen is sales inspirator bij SALESpiration, verkooptrainer, spreker en auteur van Verras de Klant en Knuffel de Klant. Daniëlle de Jonge is sales- en marketingexpert, trainer/coach en oprichter van Divario. Ze blogt en schrijft voor saleswebsites en magazines.

Inhoudsopgave

  1. De eerste verleidelijke stap
  2. Verleidelijke uitstraling
  3. Kleuren om te verleiden
  4. Verleiden met zintuigen
  5. Taal der verleiding
  6. Overal verleidelijk zichtbaar zijn
  7. Onlineverleiding
  8. Blijvend verleiden
  9. Verleid jezelf

Inspiratiebronnen
Over de auteurs
Nog meer verleiding

Interview met Daniëlle de Jonge

Beluister hier het interview met Daniëlle de Jonge op BNR.

Recensie(s)
Gebaseerd op een achttal interviews met deskundigen vanuit zeer verschillende disciplines worden de aspecten van het ‘verleiden’ van klanten behandeld. De eerst stap van verleiden heeft een sociaal-psychologische insteek. De verleidelijke uitstraling wordt bekeken met een imagostyliste en -trainer en de kleur van verleiden met een kleurenspecialist. Verleiden met zintuigen richt zich vooral op winkels en poneert de ideeën van een ‘shopoloog’. De taal van verleiden wordt geanalyseerd met een taalliefhebber. Online verleiden en verleidelijk zichtbaar zijn in netwerken worden uitgewerkt met respectievelijk een ondernemerscoach en professioneel netwerker. Het boek sluit met de verleiding om de auteurs te volgen op Facebook en twitter of door een workshop bij hen te volgen. De twee auteurs zijn een ervaren salesprofessional die al eerder boeken schreef over sales en een commercieel coach, trainer en adviseur voor bedrijven. Gericht op professionele verkopers om het koopgedrag van klanten te beïnvloeden, maar ook van toepassing voor mensen die leiding geven.

door: Ir. K.W. Sijtsma MBA op Bol.com

Ook verkrijgbaar als Ebook (Prijs: € 16,99)

bestel dit boek

bol.com Partner